Ελ  /  En
  • Το καλάθι μου

    Το καλάθι αγορών είναι άδειο!

0

Πολιτική Επιστροφών, Ακυρώσεων και Υπαναχώρησης

1. Ακυρώσεις Παραγγελιών

Η ακύρωση παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς επιβάρυνση εφόσον η παραγγελία δεν έχει ήδη αποσταλεί. Για την ακύρωση παραγγελίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας:
 
Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, ισχύουν οι παρακάτω όροι επιστροφής και υπαναχώρησης.
 

2. Δικαίωμα Υπαναχώρησης (για αγορές εξ αποστάσεως)

Έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας, με επιστροφή χρημάτων, στις παρακάτω περιπτώσεις:
 

2.1 Περιπτώσεις με υπαιτιότητα της εταιρείας:

  • Παραλάβατε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε (π.χ. λάθος είδος, ποσότητα ή τιμολόγηση).
  • Το προϊόν ήταν ελαττωματικό ή κακής ποιότητας/λειτουργίας.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από την εταιρεία, και η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 14 ημερών από την παραλαβή του επιστραφέντος προϊόντος.
 

2.2 Υπαναχώρηση χωρίς υπαιτιότητα της εταιρείας:

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε προϊόντα χωρίς αιτιολόγηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Σε αυτή την περίπτωση:
 
  • Τα έξοδα μεταφοράς βαραίνουν τον πελάτη.
  • Το προϊόν πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση (as new), στην αρχική του συσκευασία, και να συνοδεύεται από όλα τα παρελκόμενα.
  • Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος στην αποθήκη μας.
 

3. Διαδικασία Επιστροφής

Για οποιαδήποτε επιστροφή:
 
  1. Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2310 272462 ή στο e-shop@digas.gr.
  2. Φροντίστε το προϊόν να είναι καλά συσκευασμένο ώστε να μην υποστεί φθορές κατά τη μεταφορά.
  3. Συνοδέψτε το προϊόν με:
    • Απόδειξη λιανικής, ή
    • Δελτίο αποστολής, εφόσον έχει εκδοθεί τιμολόγιο.
  4. Επιστρέψτε το προϊόν στη διεύθυνση: Κοινοτική οδός Ν. Ραιδεστού - Τριαδίου, Θέρμη, ΤΚ: 57001
 

4. Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές/υπαναχωρήσεις στις παρακάτω περιπτώσεις:
 
  • Προϊόντα που έχουν αποσφραγιστεί και αφορούν σε είδη υγιεινής ή προσωπικής φροντίδας (π.χ. μάσκες, θερμόμετρα, ορθοπεδικά, συμπιεστικά ενδύματα, κάλτσες κ.α.).
  • Εξατομικευμένα ή ειδικά παραγγελθέντα προϊόντα (από εγχώριους ή διεθνείς προμηθευτές/κατασκευαστές).
  • Προϊόντα με ανοιγμένες ή φθαρμένες συσκευασίες.
  • Αγαθά που μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
  • Συσκευές ή προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή παρουσιάζουν φθορές λόγω κακής χρήσης.
  • Αγαθά που μετά την παράδοση είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
  • Παροχή υπηρεσιών που έχουν ήδη εκτελεστεί με τη συναίνεση του πελάτη.
 

5. Επιστροφή Χρημάτων

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται:
 
  • Εντός 14 ημερών από την παραλαβή και έλεγχο του προϊόντος.
  • Με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που επιλέξατε κατά την αγορά ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό όπου είστε δικαιούχος ή συνδικαιούχος (σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε το IBAN).